reklama

prvý blog o mne

Volám sa Miroslav Grexa. Už dvadsať rokov učím na jednej zo stredných škôl, v jednom z okresných miest.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Vyštudoval som matematiku a brannú výchovu. Ani som sa nenazdal a branná výchova ako predmet prestala existovať. A tak som sa prihlásil na rozširujúce štúdium na UMB v Banskej Bystrici. Pribudol mi ďalší predmet - informatika. Práve vyučovanie informatiky ma v nemalej miere núti neustále sa vzdelávať. Od septembra tohto roku sa zúčastňujem ďalšieho vzdelávania učiteľov informatiky. Verím, že toto dvojsemestrálne štúdium mi rozšíri moje obzory v tejto oblasti a pomôže mi v mojej pedagogickej činnosti. Nie kvôli kreditom, ale hlavne kvôli novým informáciám. Aby ma žiaci „nepreskakovali", aby som bol aspoň krok pred nimi. Nemusíte tomu veriť, ale je to tak.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Okrem „mojich" predmetov mám aj iné záľuby. Rád čítam, najmä detektívky. Aktívne relaxujem na záhrade. Zo športov mám najradšej plávanie a rekreačný beh. Nie som „plážový" typ, radšej spoznávam nové miesta, nové krajiny.

 Ak mám čas, so záujmom si prečítam aj blogy. Priznám sa, že niektoré z nich, ako aj reakcie na ne ma vedia rozhodiť. Nemyslel som, že niekedy aj ja nejaký napíšem. Možno aj ten môj niekoho „rozhodí". Veď nemusíme vždy so všetkým súhlasiť. Aj o tom je BLOG.

Miroslav Grexa

Miroslav Grexa

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

stredoškolský učiteľ Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu